sobota 13. júna 2015

Letné kozmetické vychytávky

Tento týždeň som zavítala do DM Drogérie, kde som strávila neuveriteľné 2 hodiny. Áno, je to veľa, ale potrebovala som si všetko dobre popozerať :).
Mojím prvotným zámerom, teda načo som sa vybrala do DM Drogérie boli úplne obyčajné veci, ako gél na holenie a holiace strojčeky. Základný letný balíček :)
Čo sa týka toho gélu ja používam ten klasicky od BALEA, vyhovuje mi, a to nie len cenovo.


Keď som tam vošla, bolo mi hneď jasné, že len s tými dvoma vecami neodídem.
Zastavila som sa pri šampónoch. Veľa mojich kamarátok používa práve šampón od značky AUSSIE a nevedia si to vynachváliť. Tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam aj ja, a keďže mám problém s elektrizovaním vlasov siahla som práve po tom. Ďalej som zavítala do časti s telovými mliekami a krémami. GARNIER má novinku a to Oil Beauty, ktorý je obohatený o 4 vzácne oleje arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže.
Poslednou zastávkou bola dekoratívna kozmetika, moja obľúbená časť.
No a tam som bola úplne, môžem na seba povedať, až nepríčetná. ÁNO :( Červených rúžov (na obrázku: Miss sporty-Malaga 058) nie je nikdy dosť. Ja osobne vlastním aspoň 8 odtieňov. Ďalej som do košíka hodila rúž od Essence-Coral calling 01.
Značku Maybelline nemusíme nikomu predstavovať. Ich najväčšou novinkou je teraz paletka tieňov The NUDES. Zatiaľ túto paletku len testujem, ale nechcem predbiehať, som z nej nadšená. Ešte vám poviem, že som mala na ňu aj zľavu. No nekúp to. 

Z čistej roztopašnosti a mojej posadnutosti "make-upmi" som strčila do košíka aj make-up tiež od Maybelline SuperStay Better SKIN. Zatiaľ čaká na svoje použitie, ale isto sa môžete tešiť na jeho recenziu. 
Keďže mám dosť výrazne kruhy pod očami a pigmentové škrvrny okolo pier už dlho používam korektor od značky Rimmel - MATCH Perfection, odtieň ivory 010. Je perfektný, úplne mi vyhovuje a všetko dokonalo zamaskuje.

Na všetky moje kozmetické úlovky spravím, po vyskúšaní recenziu, takže nás sledujte, aby ste vedeli či sa ich kúpa oplatí.




ChicMisses
Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára