utorok 30. júna 2015

Random s mini zdravou bábovkou :)

Dnes je konečne krásny slnečný deň a ako ho trávite vy? Žiaci a študenti sa tešia z ukončenia školy a začiatku prázdnin a dospeláci trávia čas buď v práci alebo prácami na záhrade. Podľa mňa je v takomto počasí najlepšie sadnúť na terasu uvariť si kávičku dať si výborný a navyše zdravý koláčik a zobrať si nejaký dobrý časopis alebo knihu :)
Ja som siahla po časopise Eva kde boli navyše ako darček metalické tetovačky na telo čo určite využijem počas leta keď budem pekne opálená, keďže je to teraz horúcim hitom tohto leta. 
A zdravú variantu maškrtenia som vyskúšala nový recept na zdravé mini bábovečky z ovsených vločiek. A poviem vám bola som z výsledku milo prekvapená. Ich príprava je veľmi jednoduchá a výsledok je veľmi chutný. A dokonca ani nieje cítiť že by boli bez múky a z ovsených vločiek dokonca ani môj drahý na to neprišiel pokiaľ by som mu to neprezradila. Takže určite vrele odporúčam vyskúšať :)


Bábovka z ovsených vločiek:

Suroviny:
  • 3 hrnčeky ovsených vločiek (ja som použila tie jemne z Lidla Nordwaldtaler)
  • 1 hrnček trstinového cukru  
  • 3/4 hrnčeka oleja  (neochuteného)
  • 1 hrnček biely jogurt   (skúšala som už aj s ochuteným jogurtom bolo to dobre len vtedy dajte radšej menej cukru)
  • citrónová kôra
  • 1 ks vanilkový cukor 
  • 1 ks prášok do pečiva
  • 3 ks vajíčka
  • oriešky, hrozienka,kandizované ovocie...       (čo len chcete podľa chuti)

Postup:

Všetko zmiešame, môžme nechať chvíľu odstáť, aby vločky zmäkli a potom dáme do formy buď veľkej bábovkovej alebo menších to už je na vás.Ja som zvolila menšie formičky kvôli lepšiemu servírovaniu.
 A upečieme to na 150°C na cca 60 minút.

Dobrú chuť :)




Pekný deň a dobrú chuť vám prajú
ChicMisses
Evelin & Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára