pondelok 24. augusta 2015

Wedding day

Tento víkend sme absolvovali svadbu na východe Slovenska. Svadobný deň začal ako inak prípravou a to ráno o pol 7 nás prišla učesať šikovná kaderníčka Martina Ševčíková ak budete na nejakú spoločenskú udalosť potrebovať krásny účes skúste ju kontaktovať (TU). 
Potom nás čakala dlhá cesta, keďže svadba sa konala v centre mesta Levoča.
Ako prvá družička mala som troška obavy čo si obliesť na seba. Mojim plánom bolo v prvom rade zohnať krásne dlhé červené alebo modré šaty, ale prvým plánom bola červená a som rada že sa mi to aj podarilo :)
Šaty boli z ľahkého materiálu s jemným zdobením a strihovo veľmi dobre sedeli.
Do tanca nám hrala skupina Harmonix až do rána bieleho a keďže sme tancovali celú dobu okolo polnoci som sa prezliekla do niečoho pohodlnejšieho. Aby som to zvládla keďže stáť na podpätkoch a odtancovať celu svadbu je pre mňa dosť problém :D
Svadbu sme si užili nevesta bola nádherná a už sa teším na ďalšiu, ktorá ma čaká o dva týždne, toto leto je na svadby celkom bohaté ;)







Účes v ľavo po 12 hodinách až na konce stále drží ;)






Pekný začiatok týždňa vám praje
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára