utorok 25. augusta 2015

Back to School

Leto sa už pomaly končí. Nám pracujúcim zostanú len spomienky na dovolenku. Školopovinným sa zas končia prázdniny a začína tvrdá drina v škole. Síce ja už nie som dosť dlho školopovinná, ale rada sa prehrabávam v papiernictvách a nakupujem.
V práci využívam veľmi často rozličné diáre, notesy, perá a ceruzky. V tomto som celkom stará škola a rada si veci zapisujem a zvýrazňujem. Podstatné veci si píšem do svojho zošita ("debilníčka") a každý večer si robím zoznam úloh, ktoré musím na druhý deň spraviť. Tak ako dnes, napísať článok na blog :).  To bola priorita číslo jeden, ktorú si už môžem odškrtnúť ako vybavenú.
Na pracovnom stole mám podložku s kalendárom s jednotlivými dňami v mesiaci, kde si poznačujem dôležité stretnutia a úlohy. Často si naň poznačujem telefónne čísla a samozrejme, kreslím :)
Všetko si vyznačujem svojimi neónovými zvýrazňovačmi, aby som na nič nezabudla, respektívne aby mi to udieralo do očí.
Neónové farby jednoducho priťahujú pozornosť a vďaka tomu si lepšie veci zapamätám a na nič nezabudnem.
Dnes som preto zvolila svoj neónový náhrdelník, vďaka ktorému budem nezabudnuteľná. (Joooj, akú vetu som zo seba dostala) :D





Náhrdelník: Aliexpress
Okuliare: H&M
Tričko: H&M
Rifle: New Yorker
Topánky: F&F


 Foto by DPhotography (on Facebook)

ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára