sobota 29. augusta 2015

Vest is IN

Môj štýl obliekania bol dlhé roky viac menej viac elegantnejší ale v poslednej dobe začínam prichádzať viac na chuť pohodlnejšiemu štýlu. A to hlavne pohodlným teniskám. Spomienka na detské časy a školu a keď sme nosievali tie naše obľúbene "činy" Teraz sa v mojom šatníku objavujú znova a to v dvoch prevedeniach klasické nízke alebo vyvýšené. Začínam prichádzať na to že je to jeden z tých must have kúskov šatníka pretože sa hodia skoro ku všetkému. Či zvolíte športovejší štýl s rifľami, tielkom a bomber bundou alebo si ich jednoducho obujete k saku a dáte si k tomu tričko s podtlačou tak ako ste to mohli vidieť pri tomto mojom outfite- TU

Pri dnešnom outfite som zo skrine vydolovala sivú koženú vestu na ktorú som úplne zabudla a mala som ju na sebe asi 2x. Asi aj preto som ju moc nenosila lebo som nevedela čo si k nej obliesť. Ale vďaka vyvýšeným "činám", bielemu tielku a padavým nohaviciam sa mi podarilo tuto vestu dokombinovať pohodlne. Keďže mám veľmi rada cyklámenovú ružovú farbu práve v tomto odtieni som zvolila doplnky na oživenie. Štýlové zrkadlové okuliare, náušnice, lak na nechty a rúž značky Miss sporty nesmeli chýbať ;)

Foto zhotovila Miroslava Androvičová - (on Facebook)






 Vesta: New Yorker
Tielko: Old
Nohavice: Chantall
Tenisky: New Yorker
Kabelka: Gate
Okuliare: darček
Náušnice: ebay (ale troška som si ich prerobila podľa seba:) )
Hodinky: klenoty Trend
Rúž + lak: Miss sporty


Pekný víkend vám prajú
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára