utorok 18. augusta 2015

Zaostrené na trendy :)

Tak a už sa nám ochladilo. Niekto si povie, že konečne, ale pre mňa, človeka, ktorý miluje teplo a slnko to nie je ideál. Má to však jednu výhodu, môžeme sa teraz naplno venovať príspevkom a článkom.
Viem, že som vám sľúbila článok o mojej dovolenke, teda skôr o ceste vo dvojici po Slovensku, ale po príchode domov mi odišiel počítač a tak čakám na nový, ktorý ma už nezradí. :) Sľubujem bude to čoskoro :)
Pred začiatkom tohto leta som si kúpila zvonové nohavice. Takéto podobné som mala, keď som chodila ešte na základnú školu, čo už musím povedať, že bolo celkom dávno. Objavila som ich v Kotone a poviem vám boli za senzačnú cenu (5€) :O. To ma celkom presvedčilo, že tento trend sezóny si obstarám a vyskúšam skombinovať. Úplne som sa do nich zamilovala a nech si všetci hovoria čo chcú tento kúsok a strih vám úžasne predĺži a zúži nohy. :)
Však posúďte sami.





Blúzka: Mango
Nohavice: Koton
Topánky: Altero
Náhrdelník: Bijou Brigitte
Kabelka: H&M


Pekné fotky ako vždy spravila naša super fotografka: Dominika Sedláková  by DPhotography
 (on Facebook)

Pekný hoci mierne upršaný deň vám prajú
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára