streda 12. augusta 2015

Fashion Queen

Pri listovaní časopisu EMMA mi padol zrak na súťaž, ktorú vyhlasovala značka Mary Kay. Hľadali "Fashion Queen". Stačilo poslať jednu alebo viacero fotiek v obľúbených outfitoch, napísať pár riadkov o tom,aká móda sa vám páči a ako kombinujete najnovšie trendy. Do súťaže ste mohli prihlásiť najtrendovejšiu babu z vášho okolia na ktorej obdivujete jej štýl. Dlho som váhala či do tejto súťaže poslať fotky mojich outfitov alebo outfitov mojej parťáčky Betty. Uzávierka na prihlásenie bola v ten deň ako som váhala ale vďaka môjmu drahému, ktorý ma presvedčil, aby som to skúsila nakoniec prihlásil on mňa s kolážou pár mojich outfitov :) . A vďaka tomuto kroku som vyhrala prvý krát v živote nejakú cenu a o to viac si ju cením, keďže som sa stala jedna z desiatich víťaziek, ktoré vybral tím Mary Kay. Vyhrala som krásny kozmetický balíček, ktorý budem určite s radosťou používať. Súčasťou balíčka bol Opaľovací krém s SPF 30, Regeneračný gél po opaľovaní to určite v tomto letnom období využijem ;) potom tam bol odličovač očí, Lash Love maskara, tekutý rúž s leskom, štetec na krémové očné tiene a samozrejme k nemu krásne krémové očné tiene. Balíček ma o to viac potešil pretože produkty v ňom sú ako pre mňa ušité. Určite ich vyskúšam a napíšem vám prípadnú recenziu na ne :) Z výhry sa nesmierne teším a ako hovorím, keď som šťastná moja známa obmena vety z rozprávky Jurošík: "Óóó ja šťastný zemepán" :D


Súťaž v časopise EMMA:

Moje súťažne outfity :)
Výhra :)




Pekný deň vám prajú
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára