streda 13. januára 2016

Začiatok plesovej sezóny ;)

Cez víkend som premýšľala nad tým, aký outfit by som si pre Vám pripravila. Alebo prípadne, akú tému pre Vás znova vymyslieť, keďže som Vám naposledy sľúbila že zas niečo s Betty pripravíme. A napadlo ma prečo si nespomenúť na náš úplne prvý post , ktorý sme v minulom roku vydali na svetlo sveta. Blížia sa naše prvé blogové narodeniny a práve minulý rok sme začali s plesovou sezónou. A keďže plesová sezóna ale aj svadobná je tu zas, tak prečo nevyskúšať pár inšpirácií v našom podaní.
Môj dnešný outfit nie je síce čisto plesový, ale myslela som hlavne na tie z Vás, ktoré sa nechystajú na klasický ples v plesových róbach ale napr. na nejakú zábavu alebo neformálny ples, kde sa nehodia dlhé šaty.
Preto som ako inak zvolila čierno-zlatú, moju obľúbenú kombináciu, ktorá je určite nesmrteľná, nič ňou nepokazíte a budete vyzerať krásne a elegantne. Na zjemnenie som outfit doplnila krémovými doplnkami v podobe klobúka, členkových čižmičiek, keďže sa nám už ochladilo a listovej kabelky do ktorej vojde presne to čo treba. Chcela som skombinovať nejaký ženský outfit a aby bol aj pohodlný a to som docielila kombináciou zlatých priliehavých šiat a čiernej predĺženej vesty na ktorú som dala opasok na zvýraznenie siluety. Vesta prekryla to čo mala a tak som sa v tom cítila pohodlne a nie príliš upäto. 
Chystáte sa aj Vy na nejaký ples prípadne zábavu? Akú kombináciu najradšej volíte Vy, aby ste sa v nej cítili pohodlne?







Šaty: NewYorker
Vesta+opasok: old
Okuliare: Mánia Optix
Náhrdelník: Gate
Náušnice: iŠperky.sk
Kabelka: old

ChicMisses
Evelin

4 komentáre:

  1. Nice hat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit se ti povedl. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, síce bol neplánovane robený, ale myslím že niekedy také outfity sú aj najlepšie ;)

      Odstrániť