streda 20. januára 2016

Accessories :)

Plesová sezóna je v plnom prúde a všade môžete počuť najnovšie trendy na šaty na túto sezónu, ktoré by ste si mali obliecť, aby ste boli krásne. Ale mnohí zabúdajú aj na iné veci, ktoré sú dôležité pri celkovom vzhľade na takúto príležitosť. A to určite v neposlednom rade sú doplnky ako: šperky, kabelky a topánky. Pretože práve tieto doplnky dokážu veľa krát aj z nudných šiat vyčariť niečo zaujímavé. Pokiaľ nechcete upútať pozornosť na problematické partie stačí zvoliť vhodný doplnok, ktorý pohľady nasmeruje na tie správne časti tela. Napríklad chcete odpútať od väčšieho bruška či bokov? Stačí zvoliť jednoduchý padavý strih šiat, ktoré tieto miesta šikovne zakryjú a v tomto prípade treba zvoliť napr. masívny náhrdelník či výrazne náušnice, aby hlavnú rolu hrali práve oni. Ja som to tak napríklad využila na poslednom svadobnom outfite, ktorý ste mohli naposledy vidieť na našom blogu. Zvolila som jednoduché čierne šaty, ktoré zakryli to čo mali a pozornosť som upútala masívnym čierno-zlatým náhrdelníkom a výraznými lodičkami. 
Preto sa určite nebojte experimentovať s výraznejšími šperkami, ktoré sa práve na príležitosť ako je ples či svadba veľmi hodia. Veď kedy inokedy ich môžete prevetrať ak nie teraz :D 
Ja som Vám nafotila pár doplnkov, ktoré doma mám a prišli mi vhodné na kombináciu s jednoduchými strihmi šiat. 
Aké šperky na ples najradšej volíte Vy? Výraznejšie alebo radšej naopak zvolíte výrazne šaty a šperky už jednoduchšie?














ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára