sobota 9. januára 2016

Sivá myška :)

Tento týždeň bol prvým pracovným týždňom v Novom roku 2016, ale tí školopovinní mali ešte prázdniny. Čo som im troška závidela, ale po prvom dni v práci ma to prešlo. Musím vám však povedať, že týždeň nezačal zrovna najlepšie. 
Nepatrím medzi ľudí, ktorým sa podarí zaspať, ale v pondelok sa mi akosi vybil telefón a mne sa stalo, že som meškala alebo skôr vôbec nestíhala. Samozrejme, že som si nenachystala čo si idem obliecť, a preto som sa zdržiavala "čumením" do skrine. 
Nakoniec som zvolila tieto sivé šaty, ku ktorým som si obliekla svoje obľúbené bodkované silonky. Nech to nie je až taká nuda. Pretože som si v nich pripadala ako taká siva myška. 

Aké sú vaše obľúbené farby?






Šaty: Reserved
Silonky: Calzedonia
Čižmy: Promond

ChicMisses
Betty

4 komentáre:

  1. miluji šaty! A obzvláště s třičtvrťovým rukávem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je úplne môj štýl, miluje šaty tohto áčkového strihu :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mám veľmi rada a navyše moja obľúbená farba :)

      Odstrániť