pondelok 18. januára 2016

Svadobný outfit

Ozývam sa Vám znova po víkende. Po krásnom víkende, ktorý sa niesol v duchu svadby, tak ako som na našom facebooku spomínala. A keďže máme náš tematický víkend zameraný na plesy a slávnostne udalosti do ktorej svadba určite patrí, rozhodla som sa Vám ukázať môj svadobný outfit. Ako každá žena mala som pred touto svadbou dilemu čo na seba, lebo zas u mňa nastal ten pocit že nie je z čoho vyberať :D najskôr som zvažovala nad dlhými červenými šatami, ktoré som si zakúpila na svadbu, ktorú sme absolvovali v lete (článok a foto nájdete TU), ale usúdila som že dať si 2x po sebe tie isté šaty asi nebude dobrá voľba a tak som zvolila šaty krátke, ktoré mi prišli po skúsenosti v lete aj omnoho praktickejšie. Pôvodný plán bol že si nejaké pekné krátke šaty na túto príležitosť zakúpim. Ale žiaľ nenašla som žiadne, ktoré by mi padli do oka a čas sa mi krátil tak som nazrela do svojho "zázračného šatníka" v ktorom sem tam vydolujem oblečenie, ktoré som buď na sebe ešte nemala pretože boli kupované s myšlienkou že príde ich vhodná chvíľa a doteraz akosi neprišla, veď to určite mnohé poznáte :D alebo druhá skupina je oblečenie, ktoré som na sebe mala raz maximálne 2x, A tak som našla šaty, ktoré sú veľmi pohodlné svojim strihom a aj nadčasové, keďže ich mám už dlho a plus bolo že som ich mala na sebe len 2x :D Takže prišla tá vhodná chvíľa prevetrať ich znova. Pôvodne boli kupované v F&F priateľovi na  promócie, kde som ich mala doladené s parížskou modrou, tak tento krát som zvolila kombináciu s červenou. Prvý plán bol kombinácia so zlatou, chcela som si zakúpiť nejaké krásne metalické zlaté lodičky, ale keďže som také bohužiaľ v Žiline  nenašla druhá voľba bola červená. Túto voľbu mi utvrdil fakt, že som nečakane vbehla do obchodu a padli mi do oka výrazne červené lodičky, posledné moje číslo, dobre sedeli a navyše boli v akcií no nekúpte to :D K lodičkám som chcela doladiť aj nejaký jednoduchý červený opasok v rovnakej farbe ale po prehrabávaní sa medzi mojimi asi 100 opaskami som prišla na to že taký odtieň nemám :D
 Tak som sa musela vynájsť a opasok nahradila saténová červená stuha, ktorá s topánkami dokonale ladila a vyzeralo to ako keby bola súčasť šiat. Na fotografií, ktoré boli robené troška na rýchlo nemám červené sako, ktoré som tiež našla v rovnakom odtieni ako lodičky, takže som bola veľmi spokojná. V šatách som sa celý večer cítila príjemne a pohodlne a o to väčšinou ide a také kúsky mám najradšej, keď sú ľahko kombinovateľné a nositeľne. Preto určite v každom dámskom šatníku by nemali chýbať, takého malé čierne, ktoré využijete. Na to že bol môj svadobný outfit skladaný tak neplánovane páči sa Vám? Čo Vy najradšej nosievate na takéto slávnostne príležitosti?
Ak máte foto nejakého slávnostného outfitu kludne sa s ním pochváľte v komentároch ;)







Pekný začiatok týždňa vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára