streda 6. januára 2016

NESNEŽÍ alebo už SNEŽÍ :)

Keď vznikali tieto fotky, písal sa rok 2015 a počasie vôbec nenasvedčovalo, že čoskoro budú Vianoce. Bolo príjemných 12 stupňov nad nulou a ja som ešte nosila svoju obľúbenú koženú bundu. No čo už, počasiu nerozkážete. Preto teraz keď sa zo všetkých strán na Vás valia fotky s prvým snehom a s inšpiráciu, čo si obliecť do treskúcej zimy som sa rozhodla, že ja Vám pripomeniem aké to ešte bolo, keď bolo všade farebné lístie. :)
V tomto prípade som zvolila svoj obľúbený sveter krásnej horčicovej farby, ktorá je farbou padajúceho lístia. Samozrejme ak ma už poznáte, tak viete, že tieto výrazné farby vždy kombinujem s klasikou, a to bielou alebo čiernou. V tomto prípade som siahla po bielej košeli z Kotonu a svojich milovaných nohavíc z H&M, ku ktorým sa viaže dlhý príbeh. Totiž tie nohavice boli na začiatku úplne čierne, ale častým nosením a najmä častým praním sa z nich pomaly stávajú sivé. Pre mňa majú už takú nostalgickú cenu. 
Patrím medzi ľudí, ktorí zimu a sneh nemajú moc v láske. Neobľubujem žiadne zimné športy a priam neznášam na seba vrstviť haldu oblečenia. Však to poznáte, naskladáte na seba 4 vrstvy a stále je vám zima. Romantické duše si prídu na svoje. Musím uznať, že romantické prechádzky, keď padá sneh a pod nohami vám príjemné vrždí sú príjemné. 







Bunda: H&M
Sveter: C&A
Košeľa: Koton
Nohavice: H&M
Kabelka: Carpisa
Topánky: Deichmann

ChicMisses
Betty

3 komentáre:

  1. Sníh mi nevadí, ale jen když můžu být doma :D už se těším, až tohle divné počasí zase skončí :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký outfit! Jelikož jsem přes týden v Praze, tak ten sníh tady opravdu nesnáším. Mám obavu nejen z toho, že se zabiju na dlaženích kostkách, ale i z toho, že mě "ohodí" nějaké auto, až vše roztaje.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne, zima je pekná len na chvíľu. Viac prevládajú negatívne skúsenosti ako tie pozitívne. :) :) :)
    ďakujeme veľmi pekne za komentáre :) :)

    OdpovedaťOdstrániť