piatok 22. januára 2016

Banana bread :)

Január je mesiacom predsavzatí, ktoré si dávame za cieľ v roku 2016. Najčastejším predsavzatím je schudnúť, zdravo sa stravovať alebo cvičiť. 
Všetci to poznáme. :)
Tento rok som si aj ja dala za cieľ obmedziť sladkosti a nezdravé jedlá a samozrejme čo to aj schudnúť (nejakých tých 5 kg by ma potešilo). Nakúpila som si aj nejakú odbornú literatúru a viac som sa zamerala na to čo a ako varím a dávam do žalúdka. Preto sa tento rok môžete tešiť na recepty, po ktorých sa nepriberá. :) :)
Dúfam, že sa mi to podarí a nezhreším.
Držte mi palce.

Ak máte doma prezreté banány a chcete niečo naozaj rýchle tak tento chlebík je úplne jednoduchý. 
Začíname geniálnym BANANA BREAD :)


RECEPT:

Suroviny: 
- 4ks - prezreté banány
- 1ks - jablková detská výživa
- 3/4 šálky - hnedého cukru (alternatíva: 2PL medu)
- 1 1/2 šálky - polohrubej múky
- 1/2 balenia  - prášku do pečiva
- 1ks - vajce
- 50g - rozpusteného masla
- 100g - posekaných orechov (alternatíva: 50g orechy, 50g sušené ovocie)

Postup:
Banány ošúpeme a dáme ich do misy. Poriadne ich popučíme a rozmiešame s detskou výživou. Ďalej pridáme cukor a vajíčko a dôkladne premiešame. Polohrubú múku si preosejeme a zmiešame ju s práškom do pečiva. Pridáme do tekutej zmesi. 
Na záver pridáme rozpustené maslo, posekané orechy a dáme do formy vyloženej papierom na pečenie. Pečieme na 175 stupňoch asi 55 - 60 minút. 

DOBRÚ CHUŤ :)



ChicMisses
Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára