streda 11. januára 2017

Bomberka a hamburger to je to pravé orechové :D

Bomber bundy ostanú naďalej nesmrteľným kúskom v našom šatníku. Čo mne veľmi vyhovuje, keďže je to veľmi pekný kúsok, ktorý sa dá zladiť na viacero štýlov. Bomberky nájdeme v obchodoch rôzne: jednofarebné, dvojfarebné s podtlačou, s výšivkami či nášivkami. No mne veľmi padla do oka táto predlžená v mojej obľúbenej bordovej farbe v butiku STORE
Keď som ju zbadala hneď som si ju musela vyskúšať. Nielen že perfektne sedí, ale aj zahreje v týchto zimách a zakryje aj tie naše povianočné pneumatiky na bruškách :D
Ja v poslednej dobe uprednostňujem pohodlné a teplé outfity. V žiadnom prípade nesmie chýbať čiapka a šál na krk. Pri tejto kombinácií som zvolila moju veľmi obľúbenú a troška vtipnú čiapku s flitrovaným hamburgerom.
Dodala celkovému vzhľadu takú mladistvosť a sviežosť. Niekedy aj malý detail dokáže Váš outfit oživiť. Nebojte sa niekedy zariskovať a zvoliť možno nie typický kúsok na oživenie.
Bomberku a čiapku som už doladila kúskami v neutrálnych farbách ako čierne nohavice, nízke šnurovacie čižmy a biele tričko s jednoduchým nadpisom. 
Veľká kabelka na kopec našich "nepotrebnosti" nesmie chýbať.
A tak pohodlný ale pritom niečím zaujímavý outfit do mesta bol na svete.
Páčia sa bomberky aj Vám? Je to Váš obľúbený kúsok, alebo skôr uprednostňujete nejaký iný?











 Bomber bunda: STORE
Tričko: STORE
Nohavice: C&A
Čiapka: Tally Weijl
Kabelka: STORE
Topánky: Old
Okuliare: Mania Optix.

Foto: Dominika Sedláková- DPhotography




 Pekný pracovný týždeň Vám praje Vaša


 ChicMisses
Evelin 











2 komentáre:

  1. takúto predĺženú bomberu som ešte nevidela :) ale vyzerá to zaujímavo, pristane ti :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem...mne tiež hneď padla do oka lebo je taká iná, nie taká klasika ;)

      Odstrániť