piatok 13. januára 2017

Farba roka 2017: Greenery

Spoločnosť Pantone predstaví vždy koncom roka farbu, ktorá bude kraľovať nasledujúci rok. Dve farby roka 2016, ktorými boli svetlomodrá a púdrovo ružová, vystrieda svieža zelená farba s názvom Greenery, teda svieža zelená farba. Greenery je príjemne osviežujúca farba, ktorá symbolizuje život a pozitívnu náladu. Je tiež symbolom vitality.



Neviem ako táto farba vplýva na Vás, ale ja ju mám veľmi rada pretože pôsobí veľmi pozitívne, sviežo a upokojujúco.
Priznám sa v mojom šatníku sa veľmi nenachádza, ale čo sa bytových doplnkoch týka tak v mojej domácnosti je číslom 1. Dokonca bola aj jedna z hlavných farieb pri výzdobe na mojej svadbe v roku 2016. Ja ju v domácnosti väčšinou kombinujem s cyklámenovou, bielou, béžovou či sivou.

Čo sa kombinovania v móde týka dá sa kombinovať naozaj rôzne. Výborne ladí s neutrálnymi farbami s vanilkovou, béžovou, koňakovou, farbou ťavej srsti, odtieňmi tmavšej hnedej, púdrovo ružovej, svetlomodrej alebo s klasickou bielou a čiernou, ktorou nikdy nič nepokazíte. Ak si však na ňu netrúfate, môžete ju nosiť iba na doplnkoch. Naopak ak chcete zaujať skúste kombináciu s odtieňmi zelenej, modrej, žltej, fialovej, červenej i oranžovej.

Z internetu som Vám stiahla pár farebných paliet, aby sa Vám lepšie ladilo a aby ste videli že s touto farbou to v roku 2017 vyzerá veľmi nádejne ;)











 Na pintereste som Vám našla aj zopár outfitov v kombinácií s farbou Greenery a poviem Vám začína sa čím ďalej viac páčiť ;)


Dokonca keď som prelistovala spätne náš blog našla som aj tam zopár outfitov, kde sme použili zelenú v kombinácií s neutrálnymi, ale aj výraznejšími farbami.
Tak si ich môžeme pripomenúť.



Veľmi sa teším , keď túto farbu zaradím viac do svojho šatníka a vyskúšam rôzne farebné kombinácie. Tiež si viem predstaviť ako krásne teraz oživia v zime a začiatkom roka zelené doplnky tmavšie bundy a kabáty.



Ako sa Vám páči zelená? Máte ju vo svojom šatníku, alebo naopak až teraz jej dáte šancu?

 Pekný víkend Vám praje Vaša


 ChicMisses
Evelin 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára