utorok 31. januára 2017

Blue and beige...

 Kombinácia farieb je niekedy hotová veda. Hlavne v zimnom období, kedy farebná škála je dosť obmedzená. Nosia sa hlavne tlmené farby ako čierna, hnedá, modrá, krémova, bordová či sivá. V lete je to ľahké, vtedy všetko hýri farbami no v zime je to iné. Ráno väčšinou siahneme po nesmrteľnej čiernej a outfit maximálne oživíme farebným šálom a bežíme do práce. Ale čo tak siahnuť po neutrálnych farbách, ktoré sa rovnajú univerzálnymi farbami? V mojom prípade je to určite modrá a béžová. Táto kombinácia je veľmi príjemná a harmonická. 
Nebije príliš do očí a určite nič nepokazí. Priznám sa jeansy v mojom šatníku nájdete veľmi málo, ale keď som sa konečne odhodlala obliecť si ich a skombinovala som ich s voľnejším kockovaným, teplučkým kabátom zo STORE  presvedčilo ma to že ich asi začnem nosiť častejšie ;)
Kombinácia viacero odtieňov modrej a béžovej majú nejaké to svoje čaro. 
Ideálna kombinácia do práce či do mesta. Pri týchto mínusových teplotách netreba zabúdať na teplé doplnky. V mojom prípade čiapka s brmbolcom či topánky s kožušinkou nesmú chýbať. 
Celkový outfit doplní veľká a kvalitná praktická kabelka a je to.
Akú farebnú kombináciu v zime obľubujete Vy?









Kabát: STORE
Blúzka: Lidl
Jeansy: Old
Topánky: Gate
Kabelka: STORE
Čiapka: darček ;)


ChicMisses
Evelin

2 komentáre:

  1. Titanium Stone Countertops - TiGONIC-ART | TITS
    Stainless Steel Countertops titanium bike frame - TiGONIC-ART | TITS. TITS. TITS. TiGONIC-ART. TITS. TiGONIC-ART. TITS. TiGONIC-ART. TITS. TiGONIC-ART. TITS. TiGONIC-ART. TITS. TiGONIC-ART. TITS. titanium tent stakes TITS. TiGONIC-ART. TITS. TITS. TiGONIC-ART. titanium 170 welder TITS. 실시간 바카라 사이트 승리바카라 TiGONIC-ART. titanium aura quartz TITS. TITS. TITS. TITS. TITS. TITS.

    OdpovedaťOdstrániť