piatok 20. januára 2017

Plesová sezóna v plnom prúde

Plesová sezóna je v plnom prúde a každá z nás má určite toto obdobie veľmi rada. Je to čas, keď sa môžeme vyparádiť, zmeniť sa na princezné a ísť sa zabaviť po boku našich polovičiek či kamarátov. No potom nastane ta dilema s názvom: "čo na seba!"
 Slovenské ženy majú tendenciu riadiť sa heslom: "čím viac, tým lepšie", ale niekedy to môže byť skôr na škodu. Kedysi sa preferovali šaty princesového strihu, no teraz ide do popredia jednoduchosť.
 Pokiaľ sa nechystáte na honosný ples, kde je predpísaný dress code- dlhá plesová roba a nechcete zbytočne vyhodiť peniaze za šaty, ktoré dáte na seba raz maximálne 2x tak ideálnym riešením je siahnuť po "malých čiernych". Je staré známe že každá žena by mala mať v šatníku univerzálne čierne šaty, ktoré jej perfektne sadnú a dajú sa kombinovať na rôzne príležitosti. Ja som objavila tieto šaty s véčkovým výstrihom a sukňou do áčka v butiku STORE.
 Bola to láska na prvý pohľad. Tento strih lichotí aj plnšej postave, kde výstrih optický predĺži postavu a sukňa zakryje nežiaduce krivky.
Výhoda pri takýchto šatách je že sa môžete vybúriť pri doplnkoch.
Čiernu môžete doladiť rôznymi farbami. Ja som zvolila moju obľúbenú a ženskú farbu- červenú. 
Červené lodičky, listová kabelka, šaty krásne oživia a červený rúž a masívny náhrdelník sú čerešničkou k celkovému looku. Prípadne môžete aj pás zvýrazniť tenkým opaskom.
Keďže je chladnejšie počasie na šaty postačí prehodiť kožušinový kabátik a môžete sa vydať zabávať až do rána bieleho.
Ja osobne po absolvovaní svadobnej šnúry minulý rok uprednostňujem krátke šaty pred dlhými, lebo mi prídu pohodlnejšie oproti dlhým pri tancovaní.
Ako ste na tom Vy so spoločenskými šatami? Zaobstarávate si na každú príležitosť nové, alebo sa naopak snažíte zakaždým zladiť to čo už máte v šatníku?








Šaty: STORE
Náhrdelník: STORE
Kožušinový kabát: STORE
Lodičky: Old
Kabelka: Old



 Pekný víkend Vám praje Vaša


 ChicMisses
Evelin 


2 komentáre:

  1. šaty sú ozaj krásne tá kombinácia s červenými doplnkami tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Viky, šaty sú naozaj super kombinovateľne na každú príležitosť a červená ich krásne oživila ;)

      Odstrániť