utorok 29. novembra 2016

Program premeny pre všetky ženy

Je tu stred pracovného týždňa a ja som sa rozhodla že Vám napíšem o novom projekte, ku ktorému som bola prizvaná a v poslednej dobe sme na ňom pracovali.
Ako mladšia som vždy s radosťou pozerala na STV1 program Zmenáreň, kde z každej ženy vytvorili profesionáli nádhernú, upravenú a vždy perfektne "nastajlovanú" ženu od hlavy až po päty.
 Mala som pocit že rozprávka o škaredom káčatku, ktoré sa zmenilo na krásnu labuť má v sebe kus pravdy. 
Bola som sklamaná, keď táto relácia zanikla a nič podobné sa v televízií už neobjavilo. 
Ale prišla som na to že táto relácia neoslovila len mňa. Spoznala som Veroniku Zíškovú, ktorá je certifikovaná terapeutka tela a duše. Sprevádza ľudí na ich ceste za šťastím, láskou a pochopením. 
Jej obľúbeným sloganom je: "Ľudia mi rozkvitajú pod rukami." A práve ju napadlo spojiť svoju profesiu so zmenárňou vonkajšou.

Preto vznikla myšlienka projektu s názvom: Program premeny pre všetky ženy.
S Veronikou som spravila rozhovor, aby som Vám priblížila ako tento projekt vznikol a čo obnáša.


1     1. Ako vznikla táto myšlienka vytvoriť projekt: Program premeny pre všetky ženy?
Veronika: Raz som pozerala na STV1 reláciu Zmenáreň. Prišla mi myšlienka ako by sa dala vonkajšia krása spojiť s vnútornou. A nápad bol na svete. 

2.  Ako to celé prebieha a s kým spolupracuješ?
Veronika: Príde žena, ktorá túži po zmene. Vnútorná premena začína u mňa. Začína úvodným, vstupným rozhovorom. Som sprievodkyňou na ceste k novému Ja. Špirálovito sa dostávame so ženami do ich hlbokej podstaty. Mnoho ľudí je zacyklených, opakujú sa im okolnosti neustále dookola ako v krysom koliesku. Mojou úlohou je im ukázať nový pohľad na samých seba. Po premene zvnútra sa ženy cítia sebavedomé, silné a milované.
Ďalšou fázou premeny je čerešnička na torte, o ktorú sa starajú moje milé kolegynky. 
Je to odmena za odvahu byť sama sebou.
Dohodne sa termín a deň plný zážitkov môže začať. Najskôr si spolu sadneme na príjemnú kávu alebo čaj, kde sa porozprávame o jej potrebách a predstave. 
Na líčenie tu máme šikovnú nezávislú Sales Directorku značky Mary Kay- vizážistku Henrietu Filkorovú, na outfity a styling módnu blogerku z blogu Chic Misses-Evelin, ktorá vyberala outfity v butiku Theron a Invitee a o vlasy sa postará kaderníctvo Trendy. A ako bodku na záver poskytne obchodík Klenotky krásne šperky na záverečné fotenie s fotografkou.

Ceny premien budú rozdielne, práve sa vytvárajú balíčky, aby ženy mali na výber. Dokonca sa na Vianoce pripravujú darčekové poukážky, aby tak mohol ktokoľvek dopriať premenu svojím milovaným a darovať im tak niečo originálne a výnimočné ;)

3.   Aké máš ciele do budúcnosti s týmto projektom. A ako sa tam môžu ženy prihlásiť?
      Mojim cieľom je, aby sa projekt dostal ku ženám, ktorým pomôže otvoriť ich krásne Ja.
      Ženy sa môžu prihlásiť jednoducho. Napíšu mi mail, v ktorom mi priblížia prečo túžia po zmene, čo ich k tomu vedie. A keď ich vyberiem, začneme premenu. Písať mi môžete na:rozkvet.osobnosti@gmail.com

      



    Prvá premena, ktorá v Žiline prebehla bola práve premena samotnej Veroniky. Z celého dňa som sa rozhodla spraviť Vám foto príbeh, aby ste si predstavili a zároveň spoločne s nami prežili túto Veronikinu premenu. Deň to bol veľmi príjemný plný zábavy, dobrej nálady, módy, líčenia, krásnych šperkov a všetkého pri čom si my ženy oddýchneme a zabudneme na každodenné starosti a doprajeme tak pre seba niečo za odmenu.
       A ako Veronika povedala: "Je to odmena za odvahu byť sama sebou".



Tak nazrite spoločne s nami ako to prebiehalo:

Začiatok premeny ;)

Stylovanie v Therone, kde sme ladili sukňu od značky MichelAngelus


Presun do butiku Invitee a vyberanie ďalšieho outfitu ;)


Úprava vlasov v kaderníctve Trendy hair fashion


Veronika s novými vlasmi ;)

Líčenie vizážistkou Henrietou Filkorovou a kozmetikou Mary Kay



Výber krásnych šperkov v obchodíku klenotky.sk


Vybrané šperky a listová kabelka- klenotky.sk

Fotenie Veroniky po premene
Sukňa MichelAngelus zbytok doladenýí od Theronu

Outfit vyskladaný v butiku  Invitee

Kardigán od Michel Angelus,
Blúzka s mašľou: Theron
Rifle, vestička, blúzka s modrými aplikáciami: Invitee
Listová kabelka, šperky: klenotky.sk

Spoločná foto na záver ;)

Veronika pred vnútornou premenou



Obchodní partneri projektu:



Dúfam že sa Vám premena páčila a pokiaľ by ste túžili po rovnakej vonkajšej i vnútornej premene, kludne sa prihláste a strávime spolu príjemný deň plný krásy ;)


Krásny týždeň Vám praje Vaša
ChicMisses
Evelin

2 komentáre: