piatok 4. novembra 2016

Zamaskovaná a zároveň vyzývavá

V minulom článku od Evelin ste sa mohli dočítať o kombinovaní maskáčového vzoru. 
Keď som ju zbadala v tej úžasnej páperovej bunde musela som aj ja siahnuť po podobnom vojenskom kúsku. V geniálnom obchodíku STORE v Žiline som natrafila na tieto nohavice. Úplne ma dostali. 
Síce mali by človeka maskovať, aby splýval s davom, ale to sa v týchto nohaviciach určite neudeje. Ja som k nim zvolila ešte aj dosť výrazne tričko s potlačou, ale ak nie ste až také odvážne pokojne môžete zvoliť niečo decentné. 
Ale nemusíte sa báť ani odvážnejších kombinácií,aby ste boli zamaskované a zároveň vyzývavé ;)
Ak chcete niečo menej vyzývavé mňa napadla skvelá kombinácia s bielou košeľou alebo jednofarebným tričkom. 
V chladnejšom počasí, aké už nastalo stačí topánky v mojom outfite zameniť za kanadové čižmy s kožušinkou a na vrch prehodiť nesmrteľnú koženú biker bundu alebo teraz tak modernú bomber bundu ;) 
A šup do ulíc maskovať sa, ale naozaj len vzorom ;)
Máte radi maskáčový vzor? Aj vy ste prepadli tento rok vojenskému štýlu tak ako my? ;)










Maskáčové nohavice: STORE 
Tričko: STORE
Okuliare: Michael Kors-STORE
Topánky: H&M


Pekný víkend Vám praje 
ChicMisses
 Betty

1 komentár:

  1. Kalhoty vypadají moc dobře, líbí se mi jak si to zkombinovala s podpatky :)) Jinak bych tě chtěla pozvat ke mně na blog, kde právě probíhá giveaway, kdyby jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť