pondelok 13. júla 2015

MINI, MIDI a MAXI

Momentálne nie je počasie priam letné, ale podľa najnovších predpovedí sa má všetko zmeniť, a to k lepšiemu. Pri písaní tohto článku som si uvedomila, že chcem stále používať slovíčko "milujem". No a čo, chcem vám len napísať o veciach, ktoré mi robia úsmev na tvári. Po sobotňajších marhuľách je mojím najmilovanejším LETO.
Už od marca, keď začne slniečko už hriať sa začínam na toto obdobie pripravovať. Samozrejme, že v prvom rade rozmýšľam nad tým, čo budem cez leto nosiť. Neviem či to máte aj vy tak isto, ale cez leto som v obliekaní viac uvoľnenejšia, dokonca viac experimentujem a nebojím sa dať na seba aj výraznejšie kúsky.  Síce na fotkách to tak nevyzerá :) Mojím top kúskom leta sú šaty. To je jedno aké, či sú mini, midi alebo maxi. Po sobotňajšom upratovaní a zistení aktuálneho počtu mojich šiat som, a to mi verte na tento kúsok expert :).




Okuliare: Aliexpress
Náhrdelník: Aliexpress
Šaty: H&M
Kabelka: Old
Topánky: F&F




Klobúk: Old
Okuliare: Mania
Šaty: H&M
Kabelka: Gate
Opasok: Gate
Náramok: New Yorker
Topánky: Deichmann



Foto Miroslava Androvičová Photography (TU)


Pekný deň vám želajú vaše
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára