pondelok 20. júla 2015

Basic summer things ☀

Dovolenkové obdobie je v plnom prúde a každý si ten svoj oddych užíva inak. Niekto leňoší na pláži a čľapká sa v mori a niekto si dovolenku užíva aktívne cestovaním napríklad po Slovensku tak ako to práve absolvuje Betty :) . Mňa čaká dovolenka o týždeň a keďže to bude tá prvá varianta, pripravila som si pre vás takú základnú letnú výbavu na pláž čo by vám určite nemalo chýbať :)



Základným číslom 1. by vám určite nemalo chýbať opaľovacie mlieko s prislúchajúcim ochranným faktorom. Ja som zvolila opaľovacie mlieko značky Cien s SPF10 na telo a SPF50 na tvár, keďže tam ma vždy spečie ako prvé :D Tieto opaľovacie krémy z Lidla mám po 1x a teda zatiaľ si ich neviem vynachváliť. Nie len že cena bola veľmi dobrá (cca okolo 5 Eur) ale aj veľkosť balenia je výhodná a to 500ml. Taktiež majú príjemnú vôňu a ľahko sa vstrebávajú.
2. Mlieko po opaľovaní s 24 hodinovou hydratáciou s glycerínom a panthenolom. Rýchlo sa vstrebáva a ošetruje pokožku. Pokožku zanecháva jemnú, hebkú a príjemne voňavú.(cena cca 2,5 Eur)
3. Keď to troška preženiete a už je neskoro vtedy vám od spálenia a bolesti pomôže chladivý sprej s obsahom D-panthenolu, ktorý využijete pri podráždení slnkom ale taktiež aj v prípade odrenín alebo inak namáhanej pokožky. Ja som tento sprej zakúpila v 101 drogérií a hoci jeho vôňa nie je práve príjemná (mne to zapácha ako vosk) výsledok pre ukľudnenie pokožky je dobrý a o to predsa ide ;)
4. Keďže treba byť vždy poistený kúpila som si tiež malú 50ml emulziu po opaľovaní do kabelky ktorú môžete nosiť všade so sebou ako takú prvú pomoc, keby vás príliš spálilo napr. pri výlete po ostrove. Táto emulzia obsahuje panthenol a aloe vera nezanecháva mastný film a príjemne vonia. Nájdete ju v DM drogérií za cca 0,50 Eur :)
5. Tiež by ste nemali zabúdať na svoje oči. Tie tiež potrebujú ochranu a ideálna je v podobe slnečných okuliarov s kvalitným 100% UVfiltrom-400UV. Tí čo nosia kontaktné šošovky ako ja v lete to majú o to lepšie pretože viacero šošoviek v dnešnej dobe obsahujú už tento ochranný filter, ale netreba sa vždy na to spoliehať. Preto vždy volím slnečné okuliare, ktoré nielen ochránia ale aj dotvoria celkový outfit či už každodenný alebo plážový :) Na foto vidíte hneď niekoľko okuliarov ktoré som zakúpila v Gate a očnej optike Mánia.
6. A samozrejme nezabúdajte na pokrývku hlavy. Vhodná je šiltovka či klobúk. U mňa bola voľba jasná keďže v poslednej dobe klobúky milujem. Zaobstarala som si na dovolenku hneď dva v rôznych prevedeniach ktoré sú výborným doplnkom či už k šatám alebo šortkám a topu alebo len tak k plavkám ;)
7.A keď je reč o plavkách tie samozrejme nesmú chýbať (jedine že by ste šli na nudistickú pláž :D vtedy ich naozaj netreba), ja som si ich zaobstarala hneď niekoľko, keďže plaviek na dovolenke nikdy nie je dosť. Ako prvé do mojej zbierky pribudli neónovo ružové (značka:Life Beach), modré celé plavky so sexy výstrihom na chrbte (značka:Lidl) a keďže v Gate prebiehajú veľké výpredaje letnej kolekcie tam som si zakúpila celý komplet v tigrovanom vzore a samostatný farebný vrch ktorý budem kombinovať aj s inými plavkami.
8. Medzi základnú výbavu na pláž považujem vždy aj nejaké topánky či šľapky do vody. A samozrejme aj nejaké nekrčivé šaty či kaftan na plavky ktorý si obliekam keď niekam ideme a chcem si na plavky rýchlo len tak niečo prehodiť. Tento rok som si zakúpila šatočky z nekrčivého materiálu s krajkovou aplikáciou a čierny kaftan na plavky z H&M.
9. Malými ale tiež zaručenými pomocníkmi vám bude vodoodolná špirála The One Wonder Lash 5v1  z Oriflame, ktorá je odolná proti poteniu a vlhkosti a je dobrá pri kúpaní v mori alebo bazéne, keďže my ženy chceme byť za každú cenu pekné :) Ďalším pomocníkom v horúcom období bude kabelkové balenie antiperspirant Nivea stress protect ktorý nás udrží suché a svieže 48 hodín. A posledná praktická vec ktorá zakončí náš základný zoznam bude malá taštička cez rameno v ktorej si schováte svoje cennosti a budete ju mať vždy po ruke keď si budete chcieť odbehnúť napr. na drink :)


Tak asi toľko k základnej výbave na pláž. Čo si vy väčšinou balíte so sebou na dovolenku? :)




          Ružové plavky: Life Beach
Modré plavky: Lidl


                                                       
                                                              Kozmetika Cien: Lidl
                                                              Chladivý sprej: 101 drogéria


    Slnečné okuliare: Gate

                                                               
     Vrchný diel plaviek: Gate
        Vodoodolná špirála: Oriflame
                Emulzia po opaľovaní SUN Dance: DMdrogeria


    Tigrované plavky: Gate
Čierny kaftan: H&M
       Slnečné okuliare: Mánia

 
Taštička cez rameno: Gate 




Krásne prežitie leta a dovoleniek vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára