pondelok 10. októbra 2016

Pončo

Tí, ktorí nás sledujete na Instagrame viete že pre mňa leto a dovolenka skončila len nedávno. Veru ťažko sa mi odchádzalo z Cypru späť na Slovensko, keď som vedela že ma tu čaká minimálne o 15 stupňov menej. Prvé dni sme si veru ťažko zvykali, stále nám bola zima, ale už sme sa aklimatizovali a ja sa teším že prišla jeseň a čo sa outfitov týka tak môžem kombinovať a vrstviť.
Práve na takéto obdobie je pončo ako stvorené. Keď mi je zima môžem sa do neho "zababúšiť" a hneď mi je teplejšie. Hodí sa na všetky možné štýly, dokonca aj na šaty. Či keď je veľká zima dá sa prehodiť aj cez koženú bundu a stále budete vyzerať štýlovo. Nie darmo ho aj svetové celebrity považujú za top módny kúsok.
Ja som toto úžasné v jemných farbách našla ako inak v butiku STORE. Odtiaľ je aj praktická kabelka v škoricovej farbe a luxusné slnečné okuliare Michael Kors. Pokiaľ si chcete nakombinovať pekný outfit určite navštívte tento butik ;)
Vďaka ponču, kabelke a okuliarom bolo jednoduché doladiť zbytok. V mojom prípade čierne obľúbene nohavice nesmeli chýbať plus nesmrteľná rifľovina v podobe svetlej rifľovej košele a ako výraznejší doplnok zlaté kamienkové tenisky. A pohodlný outfit na kávičku do mesta či do práve bol na svete.
Čo vy a pončo? Máte ho aj vy v šatníku? Na aký štýl ho najradšej nosíte? Kludne nám dajte vedieť do komentárov ;)











Pončo: STORE
Kabelka: STORE
Okuliare: Michael Kors STORE
Riflová košela: Tezenis
Nohavice: Old
Tenisky: darček ;)

Foto od: PHotography

Pekný začiatok týždňa Vám praje vaša
ChicMisses
Evelin

2 komentáre:

  1. takto na košeli zapnutej ku krku, sa mi pončo veľmi páči :) aj keď myslím, že toto je skôr plét, pretože pončo sa dáva cez hlavu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz je pončo veľmi moderné a hlavne tieto typy, ktoré sa nemusia dávať len cez hlavu a mne to aj viac vyhovuje lebo sa dá lepšie kombinovať ;)

      Odstrániť