nedeľa 29. októbra 2017

Čokoládové Crinkles

Čo je ideálnejšie ako v takúto škaredú a pochmúrnu nedeľu zaliesť pod deku k telke a vychutnať si dobrú kávičku a nejaký dobrý koláčik? Dnes som si pre vás pripravila rýchle a jednoduché čokoládové crinkles. Kto ma pozná alebo číta môj blog dlhšie vie že práve takéto tipy koláčov mám najradšej, keď je príprava veľmi rýchla ;)
Tak poďme na pečenie.


Čokoládové Crinkles

Suroviny:
  • 100g kakaa
  • 200g kryštálového cukru ( ja som použila trstinový)
  • 120ml slnečnicového oleja
  • 4 vajíčka
  • 350g hladkej múky
  • 1 čl kypriaci prášok
  • štipka soli
  • práškový cukor na obalovanie
Postup:

Zmiešame si v miske kakao, kryštálový cukor a olej. Do zmesi postupne vmiešavame po jednom vajíčka. Potom pridáme postupne múku, kypriaci prášok a štipku soli. Vypracujeme tuhé cesto. Dáme ho odležať na hodinu do chladničky. Plech si vystelieme papierom na pečenie a z cesta si vytvarujeme malé guľôčky, ktoré obalíme v práškovom cukre a ukladáme ďalej od seba na plech, pretože zväčšia svoj objem. Crinkles pečieme cca 13 minút na 170 stupňov celzia. Upečené sú správne, keď vrch majú popraskaný- chrumkavý a vo vnútri sú vláčne.

Dobrú chuť!







Krásnu nedeľu Vám praje

ChicMisses
Evelin

2 komentáre:

  1. Mňam, vyzeraju vyborne. Už dlhšie sa chystám ich vyskušať a už konečne by som mohla :-)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, určite vyskúšaj je to veľmi jednoduché a nám veľmi chutili lebo nám to pripomínalo kakaové venčeky, ktoré tak milujeme ;)

    OdpovedaťOdstrániť