pondelok 5. februára 2018

7 nevyhnutných vecí, ktoré by ste mali mať v kabelke na plese či svadbe.

Keďže je plesová sezóna v plnom prúde a tú potom zas vystrieda svadobná, pripravila som si pre vás praktický článok a to 7 nevyhnutných vecí, ktoré by ste mali mať so sebou v kabelke pri týchto udalostiach.
Sú to naozaj základne veci bez ktorých my ženy dokážeme udržať našu vizáž krásnu až do rána. Veď predsa, keď už nám dalo tu námahu prípadne ten čas a peniaze vrazené do toho, aby ste v daný deň vyzerali krásne, tak by bola škoda, keby bolo všetko fuč po prvom tanečnom kole.


Tak sa poďme spoločne pozrieť na to čo potrebujeme mať ako železnú rezervu, aby vizáž držala a my sa nemuseli obmedzovať v zábave ;)
Samozrejmosťou je pleť pred líčením pripraviť, vyčistiť, hydratovať, aby make-up vydržal dlho a vyzeral prirodzene no o tom si môžeme povedať bližšie v samostatnom článku.
Taktiež dôležité je použiť kvalitnú kozmetiku, ktorá nebude miznúť či rozlievať sa po dvoch hodinách.
Pre samostatnú úpravu a udržanie dokonalého looku je dôležite mať pri sebe:

1. Obrúsky pohlcujúce mastnotu

Tieto úžasné ľanové obrúsky okamžite absorbujú prebytočnú mastnotu a lesk pleti a nenarušia pri tom make-up. Preto je to priam ideálny pomocník, keď sa po dlhom tanečnom kole leskneme a nechceme sa utrieť klasickou vreckovkou, pretože by sme si líčenie porušili. Tieto obrúsky stačí len na pleť priložiť (ideálne na T zónu, lebo tá sa vždy najviac leskne) a oni okamžite zanechajú pleť jemnú a matnú. Sú vhodné aj na citlivú pleť a boli testované na dráždivosť pleti a alergie. Neupchávajú póry a preto so žiadnym iným klasickým obrúskom nedocielite takýto výsledok. Pre mňa je to jednoznačne top jednotka čo mať pri sebe v kabelke či už na plese, svadbe, diskotéke alebo len tak počas dňa, keď chceme dodať líčeniu dlhotrvajúci svieži vzhľad.



2. Transparentný sypký púder + štetec

Ďalší pomocník pre udržanie dokonalého make-upu po celú dobu je minerálny transparentný púder. Je neviditeľný, ideálny pre všetky tóny pleti a počas dňa reguluje nežiaduci lesk, keďže pohlcuje mastnotu a nechá pleť krásne zamatovú. Na pleti je púder ľahučký, prirodzený a perfektne make-up zafixuje. Taktiež ho môžu používať ženy s citlivou pleťou, takže odsatím mastnoty z pleti obrúskom si ju jemne prepudrujeme a tak máme istotu že make-up vydrží.


3. Korektor pod oči

Tento korektor používam pri každodennom líčení a zatiaľ je to jednoznačne najlepší korektor, aký som v živote použila, keďže ma trápia tmavé kruhy pod očami. Vždy som mala problém ich prekryť, aby som nemusela použiť hrubú vrstvu nejakého prípravku a nezaťažovala si tak jemnú pokožku okolo očí. Nehovoriac o tom že som chcela, aby to vyzeralo prirodzene. Až tento korektor splnil všetky moje požiadavky a  očakávania. Preto by v kabelke nemal chýbať pre prípadne zakrytie nedokonalostí, kludne aj vyrážok, ktoré chceme schovať. Má broskyňový odtieň, ktorý je špeciálne navrhnutý, aby neutralizoval tmavé sfarbenie okolo očí a hodí a tak pre všetky tóny pleti. Je vhodný pre citlivú pleť a aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.



4. Rúž

Spoločenský či večerný make-up väčšinou dotvorí výrazný rúž a preto je dobre mať ho počas večera pri sebe, aby ste si po jedle a pití narušenú "vypapanú" časť opravili novou vrstvou. Môj obľúbený je tento gélový polomatný rúž. Ma veľmi pekný červený odtieň (Poppy Please) a jeho zamatovo gélové zloženie je na perách veľmi príjemne a vôbec nevysušuje. Je veľmi dobre pigmentovaný a dlho vydrží. 


5. a 6. Hygienické papierové vreckovky a hrebeň

Ďalšou nevyhnutnosťou sú hygienické papierové vreckovky, ktoré sa hodia v každej situácií a mňa veľmi bavia tieto s pekným dizajnom od Lidl. Nie len že ich tak ľahko nájdem v kabelke, keďže sú pekné farebné, ale ma aj potešia svojim vzhľadom. A samozrejme ďalšia dôležitá vec, ktorú by ste mali mať po ruke je hrebeň, aby sme si mohli upraviť ten rozcuchaný účes po rockovom tanečnom kole a nemuseli tak použiť len svoju ruku :D


7. Parfém

Posledným kabelkovým spoločníkom by mal byť určite obľúbený parfém. Ja momentálne používam tento od Miss Giordani, keďže to bol darček na Vianoce a ma veľmi pekný a "spratný" flakónik.


Takže toto je pre mňa nevyhnutná kabelková zostava pomocníkov, ktorý pomôžu vyzerať skvelo a upravene počas celej doby.
Dúfam že som vám pomohla a tento článok vám pomôže pri chystaní sa na ples či svadbu.

Pokiaľ by ste mali nejaké otázky ohľadom výrobkov alebo ak máte záujem niektorý vyskúšať či objednať, kludne ma kontaktujte rada poradím a objednám.

Pekný deň Vám prajem
S pozdravom
ChicMisses
Evelin



3 komentáre:

  1. Matující papírky na pleť jsem ještě nikdy nezkoušela, ale na letošní léto si nějaké asi pořídím.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nela určite odporúčam ja som bola až v nemom úžase, keď som ich prvý krát vyskúšala pretože som bola skeptická čo môže dokázať kúsok papierika, ale výsledok bol super ;)

      Odstrániť
  2. Presne tieto všetky veci zvyčajne aj mávam, až na ten parfém - keďže je veľký nezmestí sa mi do malej kabelky, ale inak všetko mávam :) dobrý tip na článok - keby ma tak napadne niekedy pred plesovou sezónou ... :D :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť