štvrtok 3. augusta 2017

Vysnívané bývanie

Keďže momentálne riešim ako by som vylepšila svoj domov napadlo ma že by som Vám napísala o tom článok. 
Je leto ideálny čas na posedenie so svojimi priateľmi na terase či balkóne. Preto aj ja momentálne riešim ako by som si zútulnila svoj balkón, kde by som mohla v klude raňajkovať, popíjať kávičku, čítať knihy či písať pre Vás ďalšie články.
Na pintereste už dávno hľadám inšpiráciu ako by som túto časť bytu vylepšila, pozerám rôzne diy články (ktoré mám veľmi rada) a tak som sa rozhodla vytvoriť si wishlist podľa ktorej sa mi bude aj lepšie realizovať moja predstava.

Veľmi veľkou pomocou mi bola stránka www.favi.sk na ktorej nájdete vyše 200 overených e-shopov i kamenných obchodov nábytku a dekorácií na jednom mieste. Je to najväčší vyhľadávač s ktorým sa perfektne pracuje, keďže stránka je veľmi dobre spracovaná, prehľadná a tak si viete vyhľadať všetko čo potrebujete či už na základe farby, materiálu či štýlu. Navyše zobrazujú aktuálne zľavy každý deň a veľmi veľa inšpirácie.

Ja som si na základe tejto šikovnej stránky našla a zložila koláž všetkých dekorácií a nábytku, ktorý by som na balkón chcela použiť.

Moja koláž:

Provensálsky štýl sa mi tiež veľmi páči tak som si spravila ešte jeden wishlist



Verím že tento článok bude pre niekoho nápomocný pokiaľ riešite že by ste si chceli skrášliť hociktorú časť svojho domova. Pokiaľ niečo hľadáte verím že na stránke www.favi.sk nájdete to čo Vám padne do oka. Mne tam teda veľa veci padlo a už sa neviem dočkať keď svoju predstavu zrealizujem a ukážem Vám fotky už môjho vynoveného balkóna.

Vy by ste čo radi prerobili, zrekonštruovali či zútulnili hoci novými dekoráciami?
Kludne mi dajte vedieť do komentára ;)


S pozdravom Vaša
ChicMisses
Evelin





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára