pondelok 6. februára 2017

Obdobie "obľúbenej farby"

Farby majú veľký vplyv na psychiku, náladu, emócie. Dokážeme si pomocou nich zlepšiť náladu, koncentráciu či dobiť energiu. Veľa krát aj to v akom duševnom rozpoložení sa nachádzame ovplyvní ráno výber farieb v našom šatníku. Keď nemáme svoj deň väčšinou siahneme po tmavších odtieňoch a keď naopak máme dobrú náladu na rad prídu veselšie, žiarivejšie farby. Každá si určite prejde mánie farebného obdobia. Ja som mala rôzne obdobia. Niekedy som nosila stále len červenú alebo fialovú, čiernu či tyrkysovú. Takéto obdobia "obľúbenej farby" ma vždy držalo a v obchodoch som siahala vždy po farbe, ktorá bola v tom období moja "naj" a iné som si ani nevšímala.
Dokonca k niektorým farbám som mala odpor a myslela som že ich v živote na seba neoblečiem až prišiel čas, keď som im prichádzala na chuť a predsa som si len nejaký kúsok v danej farbe zaobstarala.
Teraz som prišla do obdobia že sa snažím neupnúť sa na jednu farbu, ale naopak siaham po kúskoch vo farbách, ktoré ešte nemám. Aj keď niektoré farby ostanú mojou srdcovou záležitosťou na dlhšie. Určite neutrálne nesmrteľné farby ako čierna, biela či krémová sa v mojom šatníku budú objavovať stále. Aj keď sezónne farby budú stále, či taká zelená o ktorej som písala v minulom článku (farba roka 2017), alebo taká bordová. Bordová farba je veľmi pekná a príjemná teplá farba. Povedala by som že tlmenejšia verzia červenej. 
Napríklad vedeli ste o červenej že je to farba, ktorá pristane každej žene? Len si každý typ musí nájsť ten svoj ideálny odtieň. Červená i bordová sa v mojom šatníku nachádza na viacerých kúskoch lebo osobne si myslím že tieto odtiene pristanú veľmi brunetkám. V dnešnom outfite som preto skombinovala čiernu, bordovú a na oživenie sa nachádza na kardigáne aj krémová. Ideálna farebná kombinácia do práce či mesta. 
Čierne nohavice v kombinácií s čiernymi kotníkovými čižmami na podpätku optický predĺžia nohy a bordové šaty, ktoré sa dajú nosiť aj ako tunika doplnené o teplučký kardigán je ideálna kombinácia na dnešné pondelkové ráno. V teplejšom období stačí doplniť o koženú bundu a v chladnejšom o klasický kabát.
K celkovému dotvoreniu looku môžu napomôcť napríklad luxusné okuliare značky Michael Kors, ktoré môžete nájsť v predajni Store.

Máte aj Vy svoju obľúbenú farbu? Nachádza sa aj vo vašom šatníku bordová?









Kardigán: STORE
Nohavice: C&A
Topánka: Veve móda
Slnečné okuliare: Michael Kors STORE
Tunika: Veve móda
Kabelka: Chantall


Foto: DPhotography



ChicMisses
Evelin






1 komentár: