utorok 14. februára 2017

Happy Valentine´s day

Každá žena má v sebe kúsok romantiky. Niektorá viac , niektorá len tak trošíčka v kútiku duše, ale každú určite poteší romantické gesto. A deň svätého Valentína je ako stvorený na prejavenie lásky. Viem že lásku by sme si mali prejavovať celý rok nie len v jeden "na to určený" deň. ale povedzme si úprimne naši muži si na romantické gesto spomenú jedine, keď všade je napísane že sa blíži Valentín a všetky reklamné reťazce na tom zakladajú svoj marketing :D
Netreba sa nechať znechutiť a práve naopak treba si tento deň užiť naplno. 
Konečne nadišiel čas dámy vytiahnuť a oprášiť tie sexi šatočky zo skrine, ktoré ste si kupovali vo výpredaji s nádejou že raz príde vhodný čas obliecť si ich. A ten čas prišiel! Práve tera,z keď Vás kolega, priateľ, snúbenec či  muž pozve na romantickú večeru.
Dva roky dozadu, keď som zakladala blog presne na túto tému bol tiež jeden z prvých mojich článkov. A to koláže v podobe outfitov, ktoré by som odporučila na Valentínske rande na rôzne príležitosti ako večera, kino, divadlo atď.. Preto som si dnes tak troška symbolicky pripravila podobný článok. Tiež s inšpiráciami na outfity, ale tento krát pre rôzne vekové kategórie. Pretože nech sa nachádzame v akomkoľvek vekovom období láska je tu vždy a vždy sa chceme páčiť.
Navyše farby ktoré som pri vytváraní outfitov použila mi evokujú lásku, nežnosť, ženskosť. A to hlavne červená, ružová a biela. Ako výnimka sa stal jeden outfit, kde som zvolila zelenú v kombinácií s tyrkysovou na oživenie a omladenie.
Tak, ktorý outfit bez ohľadu na vek by ste si zvolili na rande vy?

15+
                  20+
 25+
 30+

 35+
 40+

45+

Krásne stráveného Valentína Vám praje Vaša
ChicMisses
Evelin

6 komentárov:

  1. Přesně jak jsi popsala ve článku: krása, něžsnost, ženskost. Moc krásné outfity jsi připravila, nejvíc se mi líbí ten třetí <3 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snažila som sa outfity kombinovať do ženskosti a jemnosti lebo to sa mi najviac hodí na rande s mužom ;)

      Odstrániť
  2. Na prvé rande s mojim mužom som volila rafinovaný, nie príliš "načančaný" outfit. Aby to nevyzeralo násilne, ale aby som pritom vyzerala dobre. Pamätám si, že som mala na sebe slim džiny, bielu košeľu, sako a samozrejme lodičky. Z outfitov, ktoré si pripravila by som jednoznačne volila ten predposledný :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každá žena chce byť určite pekná a obzvlášť na rande s mužom :) priznám sa že ja si už nepamätám čo som mala na rande s mojim manželom :D ale som rada že ti medzi mojími kombináciami niečo padlo do oka :)

      Odstrániť
  3. Pěkné outfity. Nejvíce se mi líbí ten druhý od konce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem snažila som sa spraviť viacero kombinácií, aby si každá žena našla to svoje ;)

      Odstrániť