sobota 23. apríla 2016

Cuketovo-pudingový koláčik ;)

Máme tu víkend čas oddychu. Niektorý z vás možno musia práve aj v tieto dni pracovať a práve preto je tu dôvod osladiť si pracovnú dobu, nejakým dobrým sladkým koláčikom. Môj drahý ma veľmi rád puding a túto jeho závislosť s ním rada zdieľam :D Preto som mu chcela spraviť prekvapenie a spravila som mu túto dobrotu. Na internete som našla recept na dierkovaný pudingový koláč, ale to by som nebola ja, keby som si ho neupravila podľa seba. Keďže milujem cuketové koláčiky, spodný korpus som spravila cuketový a na vrch som dala vanilkový puding. Na to mala ísť ešte ďalšia vrstva čokoládového pudingu, ale keďže by mi už nebol vošiel na môj malý plech, zvolila som radšej na ozdobenie čerstvé ovocie. A poviem vám môj drahý sa olizoval až za ušami :D A to že je tento koláčik veľmi jednoduchý na prípravu, to už býva pri našich receptoch základ ;) Tak poďme na prípravu tohto výborného a šťavnatého koláčika.

Cuketovo-pudingový koláčik:

Suroviny na korpus:
  • 1,5 hrnčeka krupicový cukor
  • 4 vajcia
  • 2 hrnčeky polohrubej múky
  • pol balíčka kypriaceho prášku
  • 3/4 hrnčeka oleja
  • 1 najemno nastrúhana cuketa
  • kakao
Suroviny na puding:
  • 1 zlatý klas
  • hnedý cukor na osladenie
  • mlieko
  • 100g masla
  • čerstvé ovocie na ozdobenie
Postup: 
Cuketu ošúpeme a postrúhame. Rozšľahané vajcia vymiešame s cukrom, pridáme polohrubú múku, cuketu, olej. preosiate kakao, kypriaci prášok a spolu dobre premiešame. Pripravené cesto vylejeme na plech a upečieme v rúre vyhriatej na 170° Celzia. Medzi tým si uvaríme zlatý klas dáme na chvíľu vychladiť a ešte do teplého pudingu dáme nakrájané maslo a miešame až kým sa nerozpustí. Upečený korpus dáme vychladnúť a potom pomocou špeciálnej vykrajovačky -(ja ju mám zo sady na zdobenie muffin z Lidla), vykrojíme dierky. Ak vykrajovačku nemáme, môžete si pomôcť rúčkou z varechy, pomocou nej spravíte dierky do cesta. Potom na vrch nalejeme puding, dávame pozor, aby sa dierky naplnili a dáme vychladnúť do chladničky. Najlepšie počas noci. Potom podávame s čerstvým ovocím.

Dobrú chuť :)

Moja super vykrajovačka ;)





Pekný víkend vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára