piatok 25. marca 2016

Matný rúž JORDANA Lipstick - recenzia

Nazdar piatok :)
Dnes som si pre Vás pripravila takú malú kozmetickú recenziu. V poslednej dobe som prepadla rúžovej mánií a obzvlášť na matné rúže. Samozrejme, že som zavítala okamžite do drogérii aby som ukojila moje túžby, ale tie farby sú také ako sa hovorí „na jedno kopyto“. Vždy sa medzi nimi nachádza nejaká tak červená, potom odtiene ružovej a lososovej a niekedy, a to zriedkakedy sa objaví aj nejaký pekný matný vínový rúž. Teraz som však mala chuť na niečo bláznivé  a výrazne aby to na fotkách lepšie vyzeralo.

Hovorí sa, že kto hľadá nájde. Tak som hľadala niečo na internete a našla som skvelú stránku KRASOTIKA (link TU ),  kde ponúkajú značky, ktoré v našich drogériách  nezoženiete.  Nájdete u nich širokú ponuku make-upov, púdrov, očných tieňov, rúžov a kozmetických pomocníkov.  Trvalo mi to dlho kým som ich stránku prelistovala, pretože ako správna nákupná maniačka by som chcela všetko. Zaujali ma paletky očných tieňov od SLEEKu, na ktoré som už tiež počula celkom fajné ohlasy. No, ale pre zdravie mojej peňaženky som preklikla hneď na sortiment matných rúžov.

Na tejto stránke nájdete rúže značiek NYX, SLEEK, MILANI, E STYLE, Makeup Revolution a JORDANA. Keďže som chcela si rozšíriť zbierku a siahnuť po dosť extravagantných farbách tak som si vybrala matné rúže od JORDANA – Matný rúž Jordana Lipstick (link TU).

Matný rúž Jordana Lipstick je vyrobený v rôznych matných odtieňoch, medzi ktorými isto nájdete ten svoj. Tieto rúže sú veľmi dobre pigmentované a vydržia na perách celé hodiny.  Jeho hydratácia je troška priemerná a z môjho pohľadu je dobré keď si ráno pred nanesením rúžu pery dôkladne namastíte. Však, ale toto nie je veľké mínus, pretože pri matných rúžoch je to normálne. Ďalej by som veľmi vyzdvihla jeho cenu – 1,96€, čo bolo pre nás s Evkou aj dosť rozhodujúce. Hlavne kvôli tomu, že sme chceli ísť do farieb, ktoré sme nemali až tak odskúšané.


Rúž alebo v inom prípade lesk na pery patrí podľa môjho názoru k základným veciam, ktoré by mala mať žena v kabelke. Ďalej si myslím, že červený alebo výrazný odtieň na perách už dávno nie je vulgárny. Preto sa nebojte a skúste troška zaexperimentovať.  



 Matný Rúž JORDANA Lipstick - 32 MILANO


 Matný Rúž JORDANA Lipstick - 28 NATURAL



 Matný Rúž JORDANA Lipstick - 35 RIO


 Matný Rúž JORDANA Lipstick - 63 POPPY PINK



Matný Rúž JORDANA Lipstick - 33 ROUGE




ChicMisses
Betty

3 komentáre:

  1. Nádherný odstín :)
    A máš pravdu, že výrazný odstín rtěnek už dávno není vulgární :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda....inak som dosť prekvapená, že najradšej nosím ten čokoládový :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, tiež veľmi rada objednávam z krasotika.sk keďže sa tam dá kúpiť kozmetika, ktorú v drogériách nezoženiem. Veľmi ma zaujal rúž v odtieni Milano, z fotky sa zdá že je to farba do hneda? Lebo presne takú zháňam.

    Kuk na moj novozaložený blog testujemekozmetiku.blogspot.sk, kde môžeš nájsť recenziu na matné rúže od Pupy, ktoré sú skvelé. Budem rada ak navštíviš môj blog, prípadne facebook. Páá

    OdpovedaťOdstrániť