sobota 19. septembra 2015

Browncheese s malinovým coulis

Dnes sa nám počasie tak trochu pokazilo, a preto som tento deň strávila pri trúbe a za sporákom. Evka sa chystá na skvelú akciu Orava Fashion Show a ja pečiem a varím. :) Pekne sme si to rozdelili :)
Mala som chuť na maliny a k nim sa najlepšie hodí niečo smotanové až tvarohové. V piatok som sa zásobila novými časopismi ako APETIT a CHUŤOVKA aby som sa inšpirovala. Nakoniec som zvolila klasiku, a to som zalistovala v knihe LIDL Cukráreň :)

Tak poďte na to: BROWNCHEESE S MALINOVÝM COULIS



Suroviny:

KORPUS: 180g maslových sušienok, 80g zmäknutého masla

TMAVÁ ČASŤ: 200g čokolády na varenie (52%), 100g kryštálového cukru, 125g masla, 2 vajíčka, 1PL kakao, 3PL hladkej múky

SVETLÁ ČASŤ: 200g bielej čokolády, 500g mascarpone, 250g kyslej smotany, 2 žĺtky

MALINOVÉ COULIS: 2 hrnčeky mrayených malín, 3/4 hrnčeka trstinového cukru

Postup:

KORPUS: Sušienky zomelieme najemno a zmiešame so zmäknutým maslom. Sušienkovú zmes natlačíme na dno tortovej formy vystlanej papierom na pečenie a vyrobíme aj asi 1cm okraj.

MALINOVÉ COULIS: Maliny s trstinovým cukrom rozvaríme v hrnci. Potom ich rozmixujeme a následne prepasírujeme cez sitko, aby vznikla hladká omáčka.

BROWNCHEESE: Čokoládu na varenie s kryštálovým cukrom a maslom roztopíme v miske vo vodnom kúpeli. Do vychladnutej zmesi po jednom ručne vmiešame vajíčka. Na záver primiešame kakao a po častiach aj hladkú múku.
Bielu čokoládu roztopíme vo vodnom kúpeli. Mascarpone vyšľaháme pri nízkych otáčkach s kyslom smotanou a po jednom zašľaháme do zmesi žĺtky. Potom po častiach primiešame vychladnutú bielu čokoládu.
Na pripravený korpus rovnomerne natrieme tmavú čokoládovú zmes a na ňu vylejeme svetlú hmotu. Na vrch dáme 3PL malinového coulis a ľahkým krúžením noža vytvoríme na povrchu mramorový vzor.

Browncheese pečieme v prehriatej rúre pri 170 stupňoch asi 50min. Koláč je upečený, keď sú okraje tuhé, ale stred trochu trasľavý. Podávame preliaty malinovým coulis.

ŠUP, ŠUP do kuchyne :)
ChicMisses
Betty& Evelin




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára