pondelok 10. augusta 2015

Minions Powered by Bananas :)

Keď som sa dozvedela že vtipné postavičky z rozprávky Ja zloduch budú mať v kinách vlastný film nevedela som sa dočkať kedy bude premiéra. Tešila som sa ako malé dieťa a nebola som sama :D Veď kto by nemal rád tie zlaté, žlté, oválne postavičky-mimoňov :)
Keď som zbadala v predajni New Yorker dámske tričko s mimonikom kúpa bola jasná a keď som zbadala také iste tričko aj v pánskom prevedení nadšene som bežala k pokladni. Dilema nastala, keď som natešená doniesla trička domov. A to taká ako toto tričko zladiť na premiéru a nevyzerať blbo po vstupe do kina kde takéto trička budu mať hlavne deti vo veku od 0-10 rokov :D A keďže mam o trošku rokov viac chcelo to niečo rafinovanejšie. Tak som to poňala troška elegantnejšie sukňa a lodičky s tričkom s infantilným obrázkom na podiv ladilo super. Tak vznikol tento outfit, ktorý my pre vás nafotila šikovná fotografka Dominika Sedláková (viac o nej sa dozviete TU)
Nosievate trička s rozprávkovými postavičkami v pohode aj vy? Alebo skôr volíte niečo viac "dospelácke"?





                                                           
                                                               Tričko: New Yorker
                                                               Sukňa: C&A
                                                               Topánky: Deichman
                                                               Kabelka: Gate
                                                               Okuliare: Mánia



Ja+On = minions :D


Foto by DPhotography (on Facebook)

Pekný letný deň vám prajú

ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára